love the one you hold

Det visade sig att han inte har flickvän, men han träffar någon. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Fortsätta träffa honom eller inte?
Vi har inte setts på mer än en månad, bara lite ögonkontakt när vi har varit ute.


Träffade han som krossade mitt hjärta sommaren 2011 för någon vecka sedan. Det var mysigt. Han lämnade sitt ex och några kompisar för att träffa mig.
Vi drack lite och rökte och hade världens bästa sex och mitt i allt säger han "jag tycker om att ligga med dig" och sedan somnade vi intrasslade i varandra och det var också mysigt.
Natten till nästa dag smsade han "hade väldigt trevligt igår, tack" och det var ju fint. Såklart.

Sedan finns han som jag har träffat två gånger och jag har varit alldeles för full båda gångerna. Vi har inte gjort något eftersom han har flickvän men han tar alltid på mig, flörtar och lägger armen runt mina axlar och drar mig intill sig.
Känns lite fel med tanke på att han har flickvän men jag gör inget fel, det är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0